Heenreis - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Ramon Dankelman - WaarBenJij.nu Heenreis - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Ramon Dankelman - WaarBenJij.nu

Heenreis

Blijf op de hoogte en volg Ramon

24 Oktober 2012 | Tanzania, Arusha

# HEENREIS Wensday 24-10-2012
Vanochtend werd ik wakker, 24 oktober staat op mijn telefoon.
Dat betekend tijd voor een nieuw avontuur.
Vandaag begint mijn reis van 2 maand naar Tanzania, 2 maand lang zal ik in de stad Arusha het team verpleegkundigen in het Mount Meru Hospital gaan versterken.
Nu op het moment van schrijven hang ik boven Egypte, midden in de nacht is het en ik zit tussen 2 Afrikanen. De een spreekt vloeiend Frans en de ander gebrekkig Engels.
Beter valt niet te wensen!
Ze slapen als ik me Afrikanen slapend had voorgesteld, breed en onderuitgezakt. Lekker knus en goed op temperatuur dus met z'n 3en in de rij.

Maargoed, vanochtend om 10.00 zijn we in de auto richting Schiphol gestapt.
Alles verliep lekker voorspoedig, we waren mooi op tijd en ik zat ruim op tijd bij de gate.
Het geweldige vliegtuig van Britisch Airways leek er veel zin in te hebben. Helaas viel dat vies tegen, wegens technische problemen was dit vliegtuigje niet in staat mij naar London te brengen. Dus werd de vlucht uitgesteld, eerst tot 18.00 en later tot 20.00.
Een beetje vervelend met een vliegduur van 1 uur en 15 minuten richting Heatrow en een vertrekkende vlucht om 21.00 naar Addis Ababa.
Dus mijn vlucht maar omgeboekt en gezellig om 18.00 met de KLM naar Heatrow gevlogen. Een vliegtuig stampvol met zakenmensjes en ik daar als casual toerist tussenin. Een nieuwe en slaapverwekkende ervaring!
Uiteindelijk op Heatrow aangekomen beloofde de niet al te vrolijke mevrouw van Ethiopian Airlines me dat alles in orde was en mijn bagage straks ook netjes op Kilimanjaro Airport ligt.
Ik ben benieuwd!
Eerst zal ik het nog even moeten uitzingen met de slapende onderuitgezakte afrikanen naast me. Het deuntje van Mumford en Sons maakt het wat meer comfortabel dus overleven doe ik dit dan ook wel weer...!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ramon

Actief sinds 09 Okt. 2012
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 12272

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2012 - 22 December 2012

Mijn 2 maanden in Tanzania

Landen bezocht: